Precis vad som behövdes!

Efter flera långa varma sommardagar och en fantastisk midsommar hos bästa Malin & Anders ❤ så landade vi hemma igår och värmen bara fortsätter. Inte att tänka på några långa promenader dagtid nu men när den svala kvällen kom så stack vi till fårhagen för ett litet kvällsdopp och jag kunde nästan höra tjejerna unisont utbrista i ett ahhh 😉 🙂

Energin var väl inte direkt på topp denna kvällen men några race blev det ändå och det hos nästan alla..

..och undantaget var som vanligt Tindra som istället med ålders rätt mest lullar runt i sin takt 🙂

Nu puttrar denna gryta med hundmat på spisen, en perfekt sak att göra när det är som varmast ute..

..men framåt kvällskanten blir det tjejernas tur igen 🙂

Ha det gott alla!

Kategorier:Uncategorized

Lämna en kommentar