Kl 08:20 checkade vi in!

Ja håll i hatten 😉 . En morgonpigg matte hör definitivt inte till vanligheterna i detta hus men när det väl händer så varför inte då ta tillfället i akt och ta en tidig promenad med tjejerna innan värmen kommer. Så som sagt, 08:20 checkade vi in i fårhagen och tjejerna tog direkt sikte på sjön 🙂

Och jag förstår dem och hade det inte varit för hala stenar så hade jag också hoppat i… eller inte 😉 . Nej mitt andra namn är badkrukan och jag önskar närmare 25° i badtemperatur innan jag ens överväger att gå i 😉 . Men att hänga vid strandkanten är också rätt härligt och fota det som faller mig in 🙂

Resterande del av denna varma dag har bland annat tillbringats med att skura alla tre altaner och det i omgångar. Svettigt värre men himla bra blev det. Nu ska de bara torka ordentligt innan det ”roliga” jobbet med att olja tar vid 😉

Ha det gott alla!

Kategorier:Uncategorized

Lämna en kommentar